logotipo de la empresa G4S
Ver todas las evaluaciones de G4S

G4S

Evaluación de un empleado de G4S

Custom Protection Officer

I am thankful for my job, especially during the pandemic but there are A LOT things that needs to be changed within this organization. Pay is extremely low for the amount of work they expect you to perform at your assigned site. Benefits suck as well. No room for advancement, no raises, NOTHING. If you have a degree or college credits, that means nothing. This company also shows no employee appreciation whatsoever. There have been other companies who have employed people throughout the pandemic. Those employees received bonuses/hazard pay. G4S gave us NOTHING! Since the beginning of the pandemic, entering my workplace every day is a RISK! G4S does not care. Also, no personal leave/sick leave, not even for those who have been employed with the company for years. That is all...

Pros

Chance to meet some decent people

Contras

Pay, benefits, Pay, no personal leave/sick leave, little to no time for vacation

1,0Salario/Beneficios contractuales
Ver todas las evaluaciones de 15.287

Trabajo competitivo de liderazgo,de superación mediante procesos y protocolos

Mi trazabilidad de labor en la empresa fueron 5 años donde seguir procesos protocolos,dejar la imagen corporativa de la empresa fue siempre el reto y compromiso y contar con un líder quién dirigía el barco fue un plus de una evaluación muy alta.

Pros

La excelencia

Contras

Trabaje con G4S casi 5 años Un buen contrato, puntuales para el pago Buen ambiente laboral Cordinadores y supervisores respetuososLo único es que la mayoría de puestos son en el norte si vives en el sur se te dificulta para el transporte.

Pros

Seguro social al día

Contras

turnos

Ambiente laboral

Grupo selectivos, formación y capacitación permanente, ecxelente manejo del cliente

Pros

Continuidad laboral, estrategia de mercadeo

Contras

Contratos cortos

Haz un pregunta sobre trabajar o entrevistarse en G4S. Nuestra comunidad de usuarios te ayudará con tus dudas.Haz una pregunta

3,4

3,1Salario/Beneficios contractuales